Träning

Min träning idag,

25 st sitt övning
Legat på golvet i någon konstig ställning i en minut
Gjort 25 st ben och arm sträckningar både på höger och vänster sida, så 50 st sammanlagt
50 st framfall
50 st spark med benen på alla fyra.

Ska göra om det ikväll när min pojkvän kommer hem igen.
Ska snart gå ut och gå med hunden igen.

Vägde mig förut, vågen verkligen skret fetto.
Jag har gått upp.
SATANS HORMACKA !
Så jävla irriterad på migsjälv.
Blir en promenad med hunden, och en promenad själv också.
Jag behöver det.

Laddar batteriet i kameran så jag kan ta lite foton på migsjälv, lägger upp de på bloggen sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Se till att bli sönderknullad i några timmar. Bättre än all motion.

2010-12-13 @ 18:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0