Träna träna träna

Har tränat lite idag.
Vill träna mer, men hinner inte då klockan är halv nio snart och jag måste ner till min kille.

Dagens intag har varit:

- Ett par vindruvor
- en macka utan smör och med citron peppar
- en liten tallrik med mackaroner och citronpeppar


Dagens träning:

- 100 framfall
- 100 st stå på alla 4 och sträcka på benen och armarna.
- Plankan 2 minuter
- 50 donkey kicks.
- 120 st sidofall (vet inte vad de heter egentligen)
- 50 st "sitt" övning
- 20 st konstiga situps
- 100 st ligga på sidan grejs

Orkar verkligen inte hitta vad mina tränings grejs heter. Ledsen.
Kanske tar foton på vad jag gör någon gång, ifall jag kan hitta någon som kan ta foton på mig.
Nu blir det att gå ner till min kille och mysa ihop framför en film iallfall.
Ska även väga mig och se ifall de har blivit någon skillnad.
Skriver vikten senare iallfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0