Today

Vågar inte väga mig, vet att jag har gått upp vi vikt och det äcklar mig som fan.
Känner hur hela magen sväller och hänger vid byxkanten, ursch.

Tagit första pillret idag dessutom, känner mig lite hungrig nu med de går över, ska ta en promenad och sen äta en mandarin.
Ska till A lite senare för att spela, kul med att spela och sällskapet. Mindre kul att han vill bjuda på hemma gjord kebabtallrik...

Märks att man kommer från norrland när ens svärmor vill bjuda en på pölsa, haha.

Sitter och lyssnar på lite musik justnu och funderar på hur jag ska göra under dagen, jag säger nog till min kompis att Niklas ska plocka upp mig vid lunch och bjussa på lite mat, fast jag går på promenad istället, hoppas det fungerar, annars får jag äta lite istället....suck.

Jaja, ska ta en cigg och gå på promenad nu.
Skriver med sen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

får du inte yrsel och känner dig svag när du äter så lite?

2010-12-04 @ 19:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0