Tjatigt

Åt samma sallad igår.
Men denna gång delade vi, det var fruktansvärt skönt.
Sen blev det både spring på stan och lång promenad senare mot kvällen.
Har ångest att jag inte vet om jag har gått upp eller om jag har gått ner.
Men ska hem idag och kolla!

Igår när vi var på stan så kollade jag efter kläder att ha till jul.
Kollade efter ett par höga byxor och en skjorta.
Frågade vilken storlek A tyckte att jag skulle ta, de vart s/xs på byxorna och 34 på tröjan.
Fick panik över att jag inte skulle få plats i dom.
Men hon ville att jag skulle pröva dom ändå.

Efter lite ångest och hoppade så fick jag förvånande nog, på mig dom...helt jävla sjukt.
Funderar på att ta på mig dom när jag kommer hem och ta ett foto så får ni se hur dom ser ut på mig.
Jag ser hemsk ut.
Jag trodde inte att man kunde se fet ut i s/xs byxor, well, de gör jag.

 Men idag blir det att köra på mandarin, ska hem om någon timme och väga mig och ta på mig de nya kläderna.
Skriver mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0