Think thin

Stör mig på att det inte blev någon mycket träning idag, trots att jag köde lite.
Vill köra igenom hela mitt tränings pass igen.
Imorgon ställer jag larmet på 8, och måste kliva upp. För då ska jag städa ut allt skit som är här inne så jag kan träna ordentligt idag.
Pratade med min svärmor idag, hon har bjudit över mig ett par timmer vid jul så jag kan åka skriskor med dom.
Jag trodde de var allt och att jag sedan kunde åka hem.
Men nej, de var mer.
De var som en dom att misslyckas när hon sa att vi även skulle ha kak fest.
De är enligt mig ett finare ord för kak frossa då vi alla ska sitta runt en bord, skratta, dricka kalori fyllda drickor och göda oss själva.
Men som jag har lovat, så blir julafton en dag då jag ska äta. För min familjs skull.
Dom vet inte om att jag går på diet, men dom vet att jag alltid har älskat julbordet så skulle jag äta lite nu så skulle dom börja misstänka.
Och jag vill inte ha mer bråk än vanligt under jul.
Speciellt inte skapa dom själv.

Jaja, nog om julen.
Dagens intag av kalorier är jag faktiskt hyfsat nöjd över.
Åt fem st knäckebrödsmackor, 35 kalorier i varje. Men jag räknade att de blev 40 kalorier i varje macka med smör och citronpeppar på. De kan i och försig vara mer också.
Så det slutade på 200 kalorier.

Funkade jätte bra att dricka lite vatten mellan varje tugga, och tugga riktigt långsamt. För jag var verkligen vrålhungrig när jag gick in.
Imorgon ska jag försöka med samma igen, att vänta tills kvällen och äta mackor.
De blir nog jätte bra tror jag.

Blev jätte förvånad när jag vägde mig nu mot kvällen.
48,4 kilo stog det.
Jag hade förväntat mig att jag skulle ha gått upp till åtminstånde 50 kilo efter all frossa under veckan och att jag inte har tränat.
Jätte skumt, hade väl bara tur antar jag.

Har ju laddat ner min pilates video nu, så det blir att träna det imorgon efter städningen.
Ser verkligen fram emot att börja träna igen och nu med lite variation.

Nej, nu ska jag krypa ner bredvid min älskling och försöka sova.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0