Tankar och funderingar

Funderar jätte mycket på vad jag kan ändra och göra om här på bloggen.
Förutom headern och designen då (eftersom jag verkligen suger på det), så funderar jag på att göra lite mer kategorier.
Fick en önskan om lite mer revers thinspo på min blogg, för er som inte vet så är thinspo bilder på smalare tjejer, och REVERS thinspo är precis vad det heter, helt tvärtom. Alltså bilder på feta tjejer.
Och det kan jag nog fixa.
Dock inte just nu eftersom jag ska på promenad nu innan det blir allt för mörkt ute.
Måste fixa cigg idag också eftersom jag bara har en kvar vilket i min värld inte alls är så nice.
Min morgonvikt var underbar, 48,3 kilo.
Vilket betyder att om jag sköter mig idag, så kommer jag förhoppnigsvis gå ner till 47,? kilon imorgon.
Helt underbart.
Vart jätte glad när jag såg det.
Dock har mitt intag idag varit dåligt eftersom jag skulle fasta.
En kopp tropiskt te, och en knäckebröds macka med citron peppar och smör.
Men de var bättre än all annan god mat som stog instoppat i kylskåpet.
Är förresten jätte nervös inför morgondagen, och tveksam.
Eftersom det är nyår är det alkohol och festmat som gäller.
Men jag vill verkligen inte bryta det som går så bra just nu med en fylla och fet mat.
Var jätte längesen jag drack alkohol och det är verkligen som att dricka en massa kalorier.
Sen fylle hungern som kommer senare, blir som en bomb för mig.
Kommer växa flera kilon.
Inte nog med att det blir pizza under dagen, utan det blir potatisgratäng senare mot kvällen, och jag är otroligt svag för potatisgratäng.
Potatisgratäng, och kycklingsallad är bland mina favoriter.
Har en fruktansvärd ångest.
Ska jag verkligen ta tillbaka jultankarna "det är trots allt bara en gång om året", eller ska jag trotsa det och istället tänka "de är bara en dum tradition!".
Jag vet inte.
SUCK !
Nej, nu börjar det bli onödigt långt inlägg.
Klämmer in en slut bild.
Kram

Kommentarer
Postat av: tw

jag tycker du kan unna dig lite mat idag. det är bara idag. imorgon är en ny dag ett nytt år och då kan du köra stenhårt igen. :)

2010-12-31 @ 11:24:42
URL: http://crawlinginmyskin.wblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0