Svar på kommentar

Odisse:

vet att du inte tar åt dig av det här och att du kommer bli irriterad, men jag vill säga det ändå innan du förstör dig själv mer. och jag vet att du säkert vet det här, eller att det kanske aldrig har kommit till dig på det sättet...

men det kan slå över. att svälta hjälper bara om du vill må psykiskt dåligt och alltid vill vara i din egna grå lilla värld och om du till sist vill vakna med stor benskörhet och kanske till och med så dåligt hjärta att det ger upp.

du kommer inte bli fet av att äta mer än 40 kcal på en dag. vet att 1000 kcal låter jättemycket, som en riktigt dålig dag, men du borde äta det åtminstone (till och med det är ju för lite) och sluta röka.sluta röka mest för hälsan. fast det är svårt, det vet jag ju med.

men jag blir ledsen. när jag läser din blogg kan jag känna efter och minnas hur det var. men det var inte värt det. jag blev tvingad att bli "frisk" på egen hand och gick istället upp från 48 till 69. försök att hitta någon som kan hjälpa dig. jag känner dig inte men jag vill bara säga. du kommer aldrig att bli nöjd om du fortsätter här, för det sitter i huvudet. ingen på denna jord tycker att du är fet. inte ens i närheten. du är under normalsmal. du är jättesmal. jag skulle ha stannat där om jag var du. innan du blir helt förstörd.


Svar:

Jag vill först och främst be om ursäkt om min blogg drar upp dåliga minnen, det är inte meningen med min blogg.
De jag gör kanske verkar extremt, de kanske till och med är extremt. Men jag anser mig inte som sjuk, eller påväg att bli för den delen.
Jag vet inte riktigt vad jag ska svara på kommentarer. De var fint skrivet av dig, och ja, jag vet inte.
Det jag gör kanske är sjukt? Jag vet faktiskt själv inte, för jag ser det inte som det.
Förlåt, men jag vet inte vad jag ska svara helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: MaliN

Var kan man hitta hennes blogg?

2010-12-29 @ 20:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0