Svar på komentar


Fråga:

Hur lång är du? Lite nyfiken.



Svar:

Jag är 164 cm, eller ja de var jag när jag mätta mig förra året iallfall.





Äcklas så fruktansvärt av migsjälv.
Imorgon ska jag försöka ta pillerna igen, så kanske jag kan hindra mig bättre från att äta.
Ska ut på en lång promenad imorgon iallfall, behöver det för att rensa tankarna och kunna känna att de faktiskt går om jag verkligen kämpar.
Gjorde dubbla träningspass idag.
Skippade dock framfall då jag var så skakis i benen och var rädd att ramla ihop under träningen.
Ska köra dubbla träningspass imorgon.
En gång innan jag åker till vårdcentralen, och en till gång mitt under dagen. Kanske ska göra ett till mot kvällen också.
Inget fel med lite extra träning.

Hade tänkt kliva upp samtidigt som min kille imorgon. Klockan fem rättare sagt.
Så därför blir det ingen mer inlägg idag.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0