Sväller

Känner hur kroppen sväller.
Vägde mig idag.
49,3 kilon.
49,3 äckliga jävla kilon.

Känner mig så jävla äcklad av migsjälv.
Allt sväller och blir större, och större, och större.
Tillslut spricker jag och allt fett stänker överallt.

Åt mer mot kvällen dessutom.
En fibermacka med smör, citron peppar, chilipulver och ost.
Sen två mackor med knäckebröd, smör och citron peppar.

Så jävla irriterad och arg på migsjälv. Får köra dubbla träningspass imorgon igen.
Gå ut på en lång promenad också.
BEhöver göra det. Imorgon får jag vara benhård. Ifall jag akut blir hungrig blir det torra knäckebröds mackor, inget mer än det. Förutom the Basic då, mandariner och havregrynsgröt.

Nu ska jag sova, blir upp tidigt imorgon och börja träna.
Får köra måtten imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0