Stress

Jag hatar att stressa, de är bland de värsta jag vet.
Ikväll blir det iallfall att mysa med min älskling, och bara ta det lugnt, om jag får som jag önskar.
Min killes familj ska äta julbord i stan, jag ska möta han där för att kunna ta mig he, inte för att äta något.
Hoppas dom inte bjuder, för jag har så svårt att säga nej till dom.

Ska dessutom ha på mig mina "fin" kläder, inte alls kul, men vad gör man inte för den man älskar?
De är ett par svarta höga jeans med en gulid dragkedja därbak, och en rutig halv skjorta som man ska stoppa innanför.
Känner mig så fet med mina breda höftben. Även fast man ser dom tydligt genom byxorna, så ser jag fortfarande äckligt fet ut.
Funderar på att ta en bild som togs för ca 4 veckor igen, och en som jag tog igår. Och lägga upp, jag ser ingen skillnad alls. Och de gör mig så frustrerad då jag har tränat i 4 veckor, men jag är så pass misslyckad så de förvånar mig inte.
Men de innebär nya och starkare tag, för att faktiskt kämpa till mitt mål.
Längtar som fan tills jag kan väga mig.
Jag tror inte jag har gått ner i vikt, men jag måste veta.

Idag har jag ätit en mandarin, och en skål gröt.
Ska inte bli någon mer fören om ett par timmar, och då blir det mandarin.
De och en massa springande i stan, de blir en bra combo.

Nu ska jag packa färdigt och röka lite, skriver mer sen.

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Henrydagny

Lovely site keep it i will be back that you.

2011-03-24 @ 16:11:26
URL: http://henrydagny.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0