Skönheten och odjuret

Ungefär så känner jag ibland.
Att mitt fett som jag ständigt matar min kropp med hindrar den riktiga skönheten att komma ut, hon bygger en mur runt skönheten.
Skönheten och Odjuret.

Har tränat nu.
Gjorde allt som jag gjorde igår.

- Plankan i två minuter sammanlagt under dagen

- Framfall sammanlagt 100 st under dagen

- "sitt" övningen sammanlagt 50 st idag

- Ett tränings sätt där man står på alla fyra och sträcker ut tex höger arm och vänster ben, sedan ställer du dig på alla fyra, och sträcker sedan ut vänster arm och höger ben, 100 st sammanlagt under dagen

- En ställning där du ligger på tex höger sida, trycker upp höft benet med hjälp av armbågen och knäet. Sen träcker du ut vänster arm och vänster ben och her sedan ihop, och sedan ut igen.

- En övning där du står arkt upp med armarna avslappnade längt sidan. Sen slappnar du av åt höger håll och låter kroppen sjunka dit, sedan spänner du dig i sidan och rätar du kroppen så. Sen slappnar du av åt vänster håll, och gör samma sak där. Sammanlagt 120 st sådana idag.

Har ätit en och en halv mandarin, en liten tugga av en macka med smör, och en skål havregrynsgröt med enbart kanel.
Hoppas jag har förbränt allt idag bara.
Ska gå ner till min pojkvän nu, där blir det att väga sig.
Skriver här sedan vad vågen visade.
Ska även låna ett måttband och skriva ner mina mått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0