Självhat

Måste bara skriva en kort sak.
Sluta kommentera "Tror du killar tycker om pinnar till tjejer, dom vill faktiskt ha något att ta i!".
Hur mycket jag än vrider och vänder på det så kan jag inte se det mer än som en egoistisk jävla kommentar!
VEM FAN HAR SAGT ATT JAG BRYR MIG OM VADFAN KILLAR TYCKER?!
Jag tänkte först, "jamen han kanske menade på något annat vis?" men nej, jag kan inte hitta någon annan mening med den kommentaren.
Jag har en kille sen fyra år tillbaka, hör ni det, fyra underbara år tillbaka. Så varför skulle jag banta för att andra ska tycka jag är fin?
Jagsjälv, gör det för att JAG ska trivas med migsjälv.
Hör och häpna, det finns människor som faktiskt gör saker med sitt utseende för att själv trivas med de!
ÅHJÄVLAR, det trodde jag fan inte om dagens samhälle!
Nej, det ska enbart, och ENBART handla om andras jävla åsikter.

Men visst, jag tar faktiskt åt mig. Säger någon att jag är ful blir jag jävligt sårad, jag är inte gjord av sten. Jag har känslor. Men snälla, sluta säg att jag ska sluta gå på min diet, för att andra redan tycker jag är fin.
Jagvet, de flesta skriver "men jag tycker redan du är fin :)" för att vara snäll, och de är snällt, men dom som kommenterar "men dom vill ha såhär, sluta för alla tycker du är fin" och sådana ego jävla kommentarer blir jag less på. De handlar faktiskt inte ett dugg om vad ni tycker, för de viktigaste är faktiskt vad jag tycker om min kropp.
De är jag som ska leva med den.
Tänk på det.

Så, nu har jag blivit av med min morgonilska.
Texten är säkerligen osammanhängande och orimlig, men what the hell.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0