Sallad

Dagen har gått sådär.
Kunde inte fortsätta med att enbart äta clementiner då varje gång jag reste mig upp så kändes det som att jag skulle svimma.
Helt orkeslös i kroppen.
Haha A skämtade till och med att hon skulle lämna mig längst vägen om jag svimmade för hon hade bråttom till körskolan, men hon lovade att ringa ambulans!
Tänkte även ut på vilken ursäkt jag skulle köra om jag svimmade, det fick bli att jag hade mens och jag kunde bli yr då.

Blev dock ingen svimmnings anfall inte.
Men påvägen hem från körskolan så kände även A att hon blev alldeles matt i kroppen, så vi beställde hem kycklingsallad. Den innehöll kyckling, champinjoner, räkor och isbergs sallad.
Det ingick tyvärr vitlökssås och ett enormt jävla bröd också.
Dumt nog käkade jag upp hela brödet samt att jag dippade det i vitlöks såsen samtidigt.
Så de slutade med att jag hade halva salladen och halva vitlöks såsen kvar. Men brödet var borta!

Men jag har inga hungerkänslor iallfall!
Imorgon blir det att gå tillbaka till clementinerna igen iallfall, 6 stycken fördelat under dagen.
Får se hur de blir med att undvika att inte käka lunch, folk kan bli frågvis och det gillar jag inte.

Nu blir det småträning sen sova.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0