Run fatty run

Dagen har varit hemsk.
Fått reda på saker inom familjelivet som tog väldigt hårt på mig, så blir jag inaktiv nått så är det pågrund utav det. Inte min viktminskning!

Har ätit wat to mutch idag.

En mandarin vid 10 i morse.
Sen vart det lunch, snea blickar och kommentarer gjorde så jag tog en klick med hemmagjord potatismos och en massa svartpeppar på det och tre skivor tomat.
Bara massa satans skit.
Fick så satans ångest, vart arg och ledsen och åh...
Dagen gick och en familjemedlem till mig ringde runt 14 och berättade en sak som tog hårt på mig.
Jag är en person som hatar att gråta, verkligen hatar.
När man känner huyr klumpen bildas i halsen, bränner, klöser och svinder för att få komma ut.
Tog ett par ciggaretter och lugnade ner mig innan jag gick på sista lektionen.

Åkte till min gamla lägenhet, matade katterna, sen kom mat upp i huvudet och jag överåt två mjuka mackor och en sked tonfisk innan jag i ren panik gav all tonfisk till katterna.
Ångest som satana, halsade ljummet vatten med salt, satte mig vid toalettstolen och tröck ner tandborsten i halsen.
Ingen hjälpte, satt där som ett patetiskt svin och grät.
Jävla äckel.

Där tycker man att allt borde ha slutat, men neeej.

Kom till A, där vart det två mandariner och sen kokade jag en hand full med havregyns gröt.
Idioti.

Låg uppe ett tag och verkligen såg migsjälv växa.
Såg mig hoppa som ett litet fläskberg och skratta med chokladsås och vaniljglass utsmetat över hela ansiktet.
Hatet i min egenblick, den glödde och var riktad mot mot.
Verkligen skrek hur patetisk jag var, hur fet jag var och kommer bli om jag fortsätter som jag gör.


Idag måste jag göra till en perfekt dag.

Havregrynsgröt på morgonen, inte mer än en halv hand.
Sen enbart mandariner.

Förlåt för dålig uppdatering men de har bara inte fungerat justnu bara.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0