Rivjärn

Halsen sliter, de är som att svälja stål fliser varje gång jag ska svälja något.
Försöker få tag i A och S, ska åka bil med dom till skolan idag men dom har inte hört av sig.
Jätte orolig att dom ska glömma bort mig.

Igår var en helvetes dag, började bra med en tallrik havregrynsgröt (med sylt, suck) och en mandarin.
Kom till stan, där min pojkvän helt plötsligt försvann.
Väntade en timme, letade, smsade och undrade varfan han hade tagit vägen.
Tillslut, efter flera sms så får jag ett svar på dom "jag gick upp och åt julbord".
Greate, skitarg, förbannad och less så ville jag bara äta ihjäl mig.
De är vid dom tillfällena man ska skratta sig lycklig att man har lite pengar.
Sen vart det att jag och min kille skulle åka hem, jag sa att jag var lite hungrig, och de var kvällens misstag.
Han bjöd på MCdonalds (som han vet att jag älskar), tog 3 av mina favoriter cheesburgare och en liten strips.
Fet som jag är tog jag två cheesburgare, ångesten verkligen bankade i huvudet och skrek hur jävla misslyckad jag vet.
Hade jag inte suttit i bilen med han, så hade jag gått och kräkts.
Så jävla mycket skämdes jag över migsjälv.
Vart arg på honom.
Arg på min kille för att han var snäll och bjöd mig på mat.
Men jag kunde inte se det så.
Allt jag såg framför mig var att han gödde mig, gjorde mig fetare så han kunde peka och skratta åt mig med sina vänner senare.
4 år har vi varit tillsammans, och jag är väl medveten om att han aldrig någonsin skulle göra nått sånt mot mig.
Men igår tänkte jag inte så, alls.


Idag så slutar jag innan tolv, ifall allt går som det ska och min skjuts hör av sig.
Annars är jag fast i en kall bil resten av dagen med hundra kronor och en mack 30 meter framför bilen, dagen utmaning kanske?


Nej, nu ska jag röka och försöka få tag på min skjuts.
Hejdå-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0