Räknar sakta kilona

Har gått ner ca 0,1 kilo idag.
Alltså låg vågen på 48,2 kilon :)
Glad att kvälls vikten faktiskt visar minus, de är sällan det gör det.
Stör mig dock fortfarande sjukt mycket på att de inte syns på min kropp att jag har gått ner ca 7 kilon.
Får komma igång med träningen ordentligt så att de kanske bli effekt så.
När jag ligger på 47 kilo blankt så ska jag lägga upp en bild på hur kroppen ser ut nu, och hur den såg ut vid 55 kilon.
Kan inte hoppas allt förmycket på att jag har gått ner imorgon på morgon vikten, då ca ett halvt kilo brukar vara vatten vikt. Men får väl önska det iallfall.
Jag har trots allt druckit ganska mycket idag, haha tömt två en och en halv liters flaska med vatten.
Fortfarande ångest inför morgondagens matintag, får hoppas och be att jag kan skippa pizzan i alla fall.
Ska försöka äta åtminstone havregrynsgröt på morgonen. Men det blir en promenad innan det i alla fall, för dom säger att tränar du innan frukosten så ökar förbränningen!
Längtar tills min pojkväns föräldrar åker iväg också, för då hinner jag träna en gång innan min kille kommer hem, och kanske en gång innan gästerna kommer.
Wiho.
Hm, kanske dags att slänga upp ett inlägg med ett tips?
Kram

Kommentarer
Postat av: Lith

Jag tycker att du skriver fint :) Hur lång är du??

2010-12-31 @ 11:53:31
URL: http://lith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0