Mirror mirror in the wall

Ledsen för att jag inte har uppdaterat något, men jag har legat och sovit till nu sorgligt nog.
Blir att vandra hem nu och träna lite. Inte alls pepp på att gå med tanke på att det är 23 minusgrader ute.
Vägde mig idag igen, hatar när vågen står still. Fortfarande på äckliga 49,3 kilon.
Ska träna som fan nu när jag kommer hem.
Ska till mina kompisars lägenhet sen. De är bra, för då kan jag inte hets äta något.
Ska ta med lite mandariner och mina vindruvor så jag kan äta på det.
Jag vet inte om jag vågar ta mina mått. För är så rädd att de ska vara samma som förut.
Så äckligt jävla rädd för det.

Hade ångest som satan när jag såg att vågen stod still. De var som att hela världen gick sönder.
Jag såg hur jag tröck i mig halva pizzan jag fick, hur armarna vart tjockare och hur magen svällde upp.
Jag hör fortfarande ljudet hur jag sväljer maten. Och jag äcklas.

Nej, jag har inte tid att sitta här och klaga. De går man inte ner i vikt utav.
Skriver senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0