Make me thin

Dom senaste timmarna har jag spenderat på att leta thinspo bilder, tips och kollat runt på bloggar.
Har skrivit ett relativt långt doument på en massa tips på hur man håller hungern borta, ökar ämnesomsättningen och kalori snåla maträtter.
Dessutom kollat på en massa anorexi dokumentärer på youtube, skit intressant faktiskt.
Ikväll blir det att väga sig, får ångest av att bara tänka på det. Men jag måste göra det.
Sen så blir det att försöka träna i det trånga utrymmet här.
Måste fan sköta mig fram till jul. Vill iallfall gå ner ett kilo innan dess, så det blir att vara strikt nu.
Ringde nyss och berättade för mamma vad jag önskade mig i julklapp:

- En kaffekokare
- En mixer (INTE en satans stavmixer iallfall)
- Soda stream

Ja, jag är en tråkigt 17 åring.


När jag får pengar (om jag nu får det...) så blir det att inhandla en bok där jag kan klistra in saker och skriva saker.
Min egna lilla thinspo bok.
Skitsmart att hålla på med när man känner sig hungrig, för då blir man sysselsatt och glömmer genast bort att äta. Istället sitter du där och klipper och klistrar och skriver en massa thinspo citat!
Skitjävlasmart enligt mig.

Nej, nu ska jag fortsätta med mitt. Ska nog koppla in xboxen och hoppas på bra internet uppkoppling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0