Madness

- 50 framfall
- 50 st stå på alla 4 och sträcka på benen och armarna.
- Plankan 1 minuter
- 50 donkey kicks.
- 100 st sidofall
- 50 st "sitt" övning
- 10 st konstiga situps
- 50 st ligga på sidan grejs


Min träning jag har gjort hittils idag. Hade tänkt göra en till omgång om ett litet tag.

Har ätit ett par vindruvor idag, nått mer har jag inte ätit. Men ska inte ta ut glädjen i förskott, hetsen kommer mest mot kvällarna. Så de blir att dricka mycket vatten idag och tugga en massa tuggumin.
Ska trycka igång en film nu och slappna av lite i kroppen. Är verkligen sjukt trött.
Funderar på att gå ner och ta en knäckebröds skiva, men vet inte riktigt.
Vägde mig dessutom idag, äntligen har den börjat visa lite neråt.
49 kilo, prick !
Ska träna två omgångar till idag, och hålla mig till ett så litet kalori intag som möjligt idag, så förhoppningsvis har jag gått ner lite till imorgon.
Ska fan gå ner under 48 sträcket innan jul !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0