Luft

Sitter och klickar runt lite på facebook nu och har nyss pratat med E.
Ska åka till henne så fort mamma kommer hem.
Är helt slut i kroppen känner jag, ska in och väga mig sen och ta en till knäckebrods skriva tror jag.
Vet inte än hur jag ska göra.

Måste väga mig iallfall.
Upptäckte imorse när jag vägde mig att jag hade gått upp till 48,5 kilo.
Blev skiträdd att de skulle vara för att jag inte hade sovit så jag gick och la mig.
Tur att E ringde och väckte mig hela tiden och tjatade på mig att kliva upp, haha tur att jag har hon.

Kan inte skriva så mycket justnu, ska kliva upp och packa ner lite saker innan mamma hämtar mig.
Men kanske loggar in och skriver vad vikten visade.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0