Kvälls vikten

Min kvälls vikt låg på 48,8 kilo.
Ganska nöjd med tanke på att vanligtvis ligger den på ca 49 någonting.
Så får hoppas att vågen visar mindre imorgon, då den oftast för det på morgonen.

Misslyckades dock mot kvällen.
Vart lite popcorn med små ungarna, två chokladbitar och två knäckebröds mackor med smör och citronpeppar då jag behövde nått annat att tugga på för att inte äta mer godis.
Antar att de är bättre än att äta mer godis, men fortfarande att misslyckande.

Imorgon funderar jag på att fasta.
Gå på två promenader, den vanliga vändan, och sedan bara sitta ute i stugan och spela xbox och blogga lite.
Funderar även på att kanske ta två nya bilder och lägga ut på bloggen, är inte riktigt säker då jag själv inte ser någon skillnad alls på min kropp.
Väntar nog kanske tills jag har gått ner till 47 kilo.

På fredag blir det nog fest. Vet dock inte om jag ska dricka nått då det är skit mycket kalorier i alkohol, inte rent sprit då, men klarar inte av att dricka det.
Älskar öl, vilket kan bli ett enormt problem då det innehåller svinigt mycket kalorier.

Jaja, nu ska jag kolla om det är någon rolig online på xboxen, sen ska jag sova.
Uppdaterar imorgon.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0