Kaffe och mys

Sitter med E, myser lite och dricker lite kaffe :)
Dock är de thailänskt kaffe pulver som det redan fanns socker och vatten i som dom hade, suck.
Själv dricker jag bara svart kaffe, har ytterst lite mjölk när jag väl har det.

Lyssnar på lite musik och är nöjd över dagens kalori intag.
Två knäckebröds mackor med citronpeppar och smör.
Så ungefär 80 kalorier idag.
Sen har jag tuggat en massa tuggumin också, mums !

Håller på att installera in ett nytt spel på datorn så jag och E ska sitta och spela hela kvällen, massa trevligt !
Nej, nu ska jag dricka mitt kaffe innan det blir kallt, sen ska jag spela lite.
Uppdateringen idag kommer förmodligen var halv dålig då jag inte kan sitta och skriva så öppet här.
Ledsen.

Här får ni en bild för att muntra upp er lite !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0