Hunger

De gör ont i halsen, svider och känns obehagligt.
Längtar inte till maten, har inget sätt att kunna fly på heller då jag har varit här sen typ tre, skulle jag säga att jag skulle möta Niklas precis vid maten så skulle jag inte bara vara allmänt otrevligt, dom skulle helt enkelt värma maten åt mig lite senare istället bara.

Men jag har tagit ett piller, och ska dricka en massa vatten innan så jag inte orkar så mycket heller.
Så vidrigt röksugen också, men alla är allmänt dum i huvudet och vägrar köpa cigg. Jävla idioter.
Fem månader kvar tills jag fyller 18, kan inget annat än längta.

Jobbigaste med att vara här hos A är att vi aldrig rör oss, enda gångerna vi gör det är när vi blir avsläppta vid macken efter att dom har köpt cigg.
Och de är ca en kilometer att gå, inte alls imponerad.
Jaja, får väl säga att jag vill ha lite frisk luft och sen luffa runt lite i stadet och röka lite.

Dagen har gått sådär, drack lite pepsi i morse, har käkat en clementin. Väntar till kaloribomben, åh de kommer bli ett helvete.

Nu blir det att fixa en film och röka min sista halva cigg jag har kvar.
Skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0