Hunger

Hungrig som fan, och de hjälpar inte att mina msn kontakter pratar om mat hela tiden.
Skulle döda för en nybakad scones med smör och ost på nu.
Fast jag får inte äta de, alls justnu.

Matmatmat är allt som cirkulerar runt i mina tankar justnu.
Less och arg över det.
Och de är inte alls kul att klockan är fyra på morgonen och man har ingen som kan få en på andra tankar heller.
Anyway, imorgon är det planerat att jag ska vara med en kompis och fotografera lite.
Har inte träffat henne på jätte länge så de ska bli kul :)
Hoppas hon inte bjuder på en massa mat bara.

Funderar på att äta 500 kalorier imorgon.
Typ havregrynsgröt på morgonen med en massa kanel.
Och sen hålla mig större delen av dagen från att äta genom att tugga tuggumi och fokusera på annat.
Eller ja, får se hur många kalorier jag får i mig imorgon. Men gränsen är iallfall 500 kalorier, inte mer.

Blir att dygna idag-
Har ganska mycket för mig justnu och imorgon har jag redan en massa planer som gör att jag kommer vara vaken.

Vid 16 när älsklingen plockar upp mig blir det iallfall städning och lite pilates övningar.
Läntar redan så hårt till att få pröva det !
Kommer säkert bli jätte roligt, och jag hoppas på resultat snabbt.

Ifall veckan går bra så hoppas jag på att jag ligger på 47,? innan fredagen iallfall :)
Imorgon hoppas jag att jag går ner till 48 prick innan dagen är slut, de skulle vara så jävla skönt !

Nej, nu ska jag se på film och vara social.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0