Helvete

Sovit bort hela dagen, 11 missade hat samtal, och lika många olästa hat sms.
Klarar inte av världen längre.

Igår vart jag stolt över migsjälv. Jag hade 300 kr i plånboken, varav 60 av dom kronorna skulle jag köpa godis.
Gick på ÖB och kollade på dom massiva påsarna med ostbågar och chips i alla möjliga smaker.
Magen skrek verkligen av hunger, skrek slet och bad om att få nått.
Hade världens diskution med migsjälv i huvudet.
-" Min en helg gör inget, du kan ta dendär påsen. Chansen att du äter upp dedär är ändå minimal, sesåja ta den nu"
- "Är du helt dum i huvudet? Ska du förstöra med såntdär skit nu när du väl har kämpat ner några kilon?
Ha tror du att de räcker med dom få kilona ditt feta as!"
- "Ät nu, ta påsen nu, köp den. De ä gott och du har inte ätit de på nästan hela dagen, köp den bara"
-"NEJ DITT FETA AS!"

Jag köpa en cola ligth, ett tuggumi paket och grät nästan av oro i kassan att jag skulle vända mig om och köpa den.
Två gånger idag har jag övertalat mig att inte köpa skit, en gång på ÖB och en gång på IKEA fiket. Slet mig från att köpa en liten chipspåse för 10 kr och en veg pizza bit.
Fyfan vad de var jobbigt, men fan vad glad man blir när man väl klarar av det.
Har inte ätit ett piller på hela dagen idag, inte igår heller har jag för mig. Men klarar det bra ändå.
Tror att domdär pillerna ger en än ordentlig spark åt rätt riktning, så ifall ni köper dom, få inte ångest när dom är slut. Ni kommer klara det ändå.

Jaja, idag har jag "bara" ätit två eller tre mandariner, tror inte det blir någon mer idag.
Om inte min pojkvän äter, för jag kan inte låta han äta helt själv.
Sen blir det en massa träning också, läntar redan.

Skriver ett inlägg till sen.
De få läsare jag har kan ju passa på att skriva ett par frågor ifall ni undrar något.
Jag har inte skrivit så mycket info om migsjälv då själva inläggen är mycket riktat åt migsjälv.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0