Helvete

Vaknade nyss. Trodde någon skulle ringa innan klockan var fyra iallfall men den förhoppningen dog ju.
En kompis ringde vid halv åtta ungefär och ville ha rök sällskap så den tiden vaknade jag. Kul.

Och min fina lilla pojkvän har inte väckt mig eller bärt ut alla sakerna i stugan, kommer nog inte bli av ikväll heller, även fast jag vill.
Jävla skit.

Idag har denna låt varit drivande för mig den korta tid jag har varit vaken:




Ganska random låt sisådär.
Men jag blir faktiskt arg och skrikig av denna låt för att han låter så arg.
Vilket gör att jag spänner mig, puschar på mer och liksom får ut all ilska jag har i mig.
Helt underbart.

Så musik som gör dig arg, är skitbra när man tränar :)

Nej, nu ska jag börja städa igen.
Kram


Kommentarer
Postat av: Nemi

Jo förstår absolut vad du menar, att det känns som att stämpeln ÄS sätter massa krav på en. Fast ÄS är ju faktiskt bara ett namn på våra tankar och beteende, mest våra tankar. ÄS sitter inte i vikten utan i hjärnan, och iallafall jag tyckte att det var skönt att erkänna för sig själv att man faktiskt passar in i mallen. Sen om man vill se det som en livsstil och ett val, eller som en sjukdom man vill bli av med är upp till en själv.

Men bara du vet ju såklart hur just du fungerar, jag kan bara gissa.

Kram!=)

2010-12-20 @ 20:37:02
URL: http://ashtray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0