Halsen

Halsen är helt fucked.
Kan inte ens svälja min egen saliv, de enda som är bra med det är att jag kan använda de som ursäkt när jag inte ska äta.

Dock är magen åt helvete. Det svider och bränner i magen så jag håller på att bli tokig, plus att hela kroppen skakar av kyla trots att jag sitter inne med jackan på.
Hoppas jag inte blir sjuk.
Eller ja, hoppas. Så jag slipper skol helvetes.
Slipper all jävla skit som har med människor att göra.
Allt jag gör är att svika, svika och sedan be om ursäkt som de patetiska kräk jag är.
Fan också.
Helvetes jävlas.
Nu vill jag hem.
Hem till min pojkvän och bara krypa ner bredvid hans varma kropp.
Patetisk och svag.
Hm.


Kommentarer
Postat av: Bella Manson

öhm, jag hade anorexia långt innan jag skapade blogg så antagligen inte :P

jag har inte de längre nej, bilder säger allt om de...

hur går de själv??

2010-12-05 @ 11:54:25
URL: http://bellamanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0