Fotoshoot

A springer runt och leker med min system kamera och jag har lärt mig litegrann om slutartiden.
Älskar att fotografera, och skulle gärna bli bättre på det.
Men jag är en såndär människa som ger upp så satans lätt, minsta lilla motgång och jag ger upp.
Jag vill liksom ha bra resultat på en gång, annars känns det så värdelöst.
Men men nog om det.

Åt en mandarin strax efter ett, runt halv två tror jag att det var.

Så idag har jag ätit en och en halv mandarin, och mörkt fiberbröd med smör, ost och chili pulver.

Börjar bli lite hungrig nu, men ska inte ta några mer piller innan fem gar jag bestämt mig för.
Så nu blir det till att vänta!

Blir nog en till promenad innan kvällens slut.
Skriver mer senare.


Kommentarer
Postat av: Lauritsbettina

Brilliant site. Cheers.

2011-02-28 @ 20:23:20
URL: http://lauritsbettina.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0