Förlåt...

Jag säger saker åt folk, som jag sedan gör själv.
Jag har skällt och bedjat till folk på på bilddagboken och andra hemsidor att snälla, spy inte upp maten. De är bättre att försöka undvika den istället.
Och vad gör jag själv?
Trycker i mig en massiv jävla macka med smör, ost, skinka och chilipulver.
Ångesten var enorm efteråt, sprang in på toa och kräktes.
Hostade så hårt att jag trodde lungerna skulle gå sönder, halsen sved och brände men jag skulle fan få upp domdär sista jävla klumparna.
Men vet ni vad?
Jag har inte ångest över att jag kräktes, utan jag skäms över att jag har skällt på er alla, och för att jag inte fick upp allt...
Förlåt, de var allt jag ville säga i detta inlägg egentligen. Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0