Flytande kalorier

Jag är en hemsk människa.
Pratade om nyår med min syster och hennes sambo nyss, och vi började diskutera om vi skulle dricka eller inte då. Själv var jag tveksam då jag inte alls har nått som heter dricka med måtta.
Sist vart de en liten olycka som slutade med ett par stygn vilket inte var allt för kul att förklara för omgivningen.
Men vi får se hur det blir.
En brutal fylla skrämmer mig inte, utan de är hur fruktansvärt mycket kalorier en enda innehåller.
Sitter sorgligt nog och smuttar på en nu, skulle provsmaka en inför nyår för att se om jag ville ha dom eller inte.
Har inte bestämt mig än.
Nej, älsklingen ringde nu så jag ska ut och röka och prata med honom.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0