Fetto

Jag går upp i vikt.
Blir så jävla arg. Jag kämpar men får ständiga bakslag.
Jag måste sluta äta. Hålla mig till en jävligt strikt diet.
Annars går de bara åt helvete igen.

Jag ska in och väga mig snart. Sen gå hem och träna.
Har ätit lite vindruvor idag. Ska försöka hålla mig till enbart frukt och grönsaker.
Så det är vindruvor nu, sen ska jag höra med min mamma ifall hon har lust att köpa en gurka.
Gurk skivor med aromat krydda och skit gott ifall man är hungrig, och mättande är de också.
Ifall jag verkligen vill ha någon form av tuggmotstånd så får jag äta knäckebröd.
De mättar och håller mig borta från annan mat.
Givetvis utan smör då.

Nej, nu har jag inte tid med dethär. Skriver mer senare.
Tar med mig kameran och fotar lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0