F E T

Dagen har gått dåligt.
Hade ångest hela dagen över att ställa mig på vågen.

Satt två timmar på bussen innan jag kom hem.
Vågade ha på mig mina kläder hela tiden.
Mådde illa av alla blickar jag fick, jag VET hur fet jag såg ut i dom satans kläderna.
Men A och S tyckte jag såg söt ut i dom så jag tog på mig dom, försökte täcka migsjälv med min jacka mestadels men tror inte de hjälpte.

Kom hem till en annan A lite senare.
Såklart skulle han bjuda på mat, han sa att jag var tvungen att smaka en bit av brödet och en skål med soppa.
Vågade självklart inte säga nej.
Så det vart en halv macka, vitt bröd med en massa kalorier i. Och mineastone soppa (stavning) med kött, pasta, lök och sånt.
Kalorier dvs.

Sen när jag kom hem tog jag frivilligt (!!!) en mörk fibermacka med en skiva ost, smör och en massa chilli pulver.
Och sen tog jag även en crépes med köttfärs och svampstuvning.
Idiotiskt.
Frågade min pojkvän om han ville ha den,  för jag ville verkligen inte äta den, men han vart bara arg och sa att jag var tvungen att ta den då jag redan hade värmt den...

Vägde mig idag.
Med kläder: 50,3
Utan kläder: 49,8
BMI: 18,6

Blir extra hårt imorgon, för då blir det enbart mandariner, helt underbart.
Slutar vid 11 imorgon, men bussen går inte fören vid 12.
Så jag funderar på att inte gå, men måste antagligen.
Eftersom de är lunch sista timmen måste jag fly från skolan och gå ut och gå.
Eller bara skita helt i att gå på hela dagen....


Skulle ju lägga ut en bild idag på hur jag såg ut i ny kläderna.
 Men nu är det så att jag är på dåligt humör då någon har bestämt sig för att radera 4 st bilder från min bilddagbok idag så jag är på dåligt humör och inte alls sugen på att göra nått justnu.

Ska ta en cigg och lugna ner mig iallfall, jag kanske skriver senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0