Eyesore

Sitter på körskolan och väntar spänt på A.
Hungrig så de skriker i magen, har inte tagit mitt piller idag. Ska vänta tills jag kommer tillbaka till lägenheten.
Blir en promenad på ca en kilometer tillbaka till lägenheten, alltså har jag gått då ca 2 kilometer idag hittils.

Låten Eyesore med Maria Mena ljuder i mina öron och håller mig borta från maten.
Funderar på att ta en kopp kaffe så jag har fått i magen s¨å jag dumpar hunger känslorna, men det får vänta tills A har kommit tillbaka.
Det blir enbart Mandariner idag, har en massa så lär klara mig,
Men har lagt antalet 6 som allra mest.
För annars blir det alldeles förmycket.
Tror jag och A räknade till 150 kalorier för 6 st mandariner (eller clementiner), så 150 kalorier plus ca 150 kalorier med havregryns gröten med lite sylt imorse.
A sa att sylten inte innehöll socker, för hon kollar alltid efter de innan hon köper mat (hon går också på en diet).
Så allt som allt blir det 300 kalorier idag.
Alltså sex timmars promenad för att jag ska gå plus minus noll.
Sen timmars promenad, eller att varva mellan gå och jogga.

Hann med min kvälls träning igår, en kort promenad, 25 "sitt" övningar.
(du står i 90 graders vinkel, som man brukar köra mot en vägg, sen rätar du på dig och sätter dig så igen, med armarna utsträckta rakt fram)
Gjorde även en minuts övningen då du lägget dig typ i armhävnings ställningen med tårna i golvet, rätar ut dig och knyter ihop händerna. Kroppen ska vara alldeles rak och ca 1 dm från marken.
A hade läst att gör man den i 1 månad varje kväll får man plattare mage.
Ska göra den sen när vi är tillbaka i lägenheten, sen igen ikväll.
Hoppas den ger någon form av effekt.


Ska ut och vänta på A nu, skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0