En liten fråga...

Är de någon som vill att jag postar min insperations musik här på bloggen?
För iståfall gör jag det redan ikväll..

Jaja, gick skit vid maten.
Tog lite strips, lite kebab kött, lite sallad och lite vitlöks.
Men allt dedär lite tillsammans skapade sammanlagt en hel jävla massa skit..
Ångest.

Hatar att jag fortfarande har kvar lusten att kräkas efter maten sen förra sommaren då jag spydde jämt efter maten.
Förstod själv att det inte var någon ide alls att göra det då det förstör allt förmycket av kroppen.
Du förstör svalget, tänderna och kan dessutom få oregelbunden hjärtrytm.
Fast i och försig, oregelbunden hjärtrytm får man även utan pillerna jag tar nu.

Sitter och lyssnar på musik, de är mer än 10 minus ute så tror det inte är någon större ide och fråga A ifall ni ska ta en promenad i bommen.
Är fruktansvärt röksugen också så det är sinnessjukt, rastlös och ångest fylld. Ursch.
Äckligt mätt, hatar känslan av svullen och mätt mage, det äcklar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0