Die

Justnu hatar jag migsjälv och min patetiska svaghet.
Jag var inte hungrig idag, alls faktiskt.
Och jag var så jävla nöjd över det.
Hade ätit två knäckebröd mackor, TVÅ.
Sammanlagt 80 kalorier.
Och jag var så glad över det.
Sen kom bomben.
"vad vill du ha för pizza?"
Nejtack, de behövs inte. Åt innan jag komhit.
"skitsnack, de har gått sex timmar. Ta en pizza nu"

Jag tog den som de bara var skinka på.
Så.jävla.less.
Var inte ens hungrig, inte ens när jag åt detn.
Jag äcklades nått så fruktansvärt.
Sen så kände jag mig tvungen att äta nästan hela, för dom hade betalat den.
Ja, jag får lätt skuldkänslor.
Sen så det obligatoriska med att sova över hos någon. Godis!
Självklart var dom tvungen att köpa det, och SJÄLVKLART säger dom "ta en till, var inte blyg nu, ta mer".
Kunde jag säga nej?
Självklart inte...

Jag ville inte ha!
Jag kände inte ens ett uns av behov av det.
Inget hets eller nått heller.
Men jag var tvungen!

Imorgon blir det fasta hela dagen iallfall.
En massa tuggumin och kallt vatten.
Ska vara hos E tills min älskling slutar, då åker jag hem med honom och städar.
Nej, det har inte blivit av, han har varit upptagen med att laga sin satans skoter.
Men imorgon ska det bli av.
Det har han lovat mig, för jag sa att jag ville ha det julfint. Och då veknade han lite.

Klockan är kvart över fem, och jag är jätte röksugen.
E sover, men de kan inte jag göra.
Vågar inte gå ut heller, så jävla rädd att väcka E eller någon annan i huset.
Jaja, får väl försöka sova, eller samla mod till mig för att gå ut och röka.
Godnatt, hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: camo

sv: men vad glad jag blir!

Ska börja läsa din blogg också nu! :)

Ha det bra! Hoppas att du överlever julen...



anv: asca

lösen: tunn

2010-12-25 @ 15:50:21
URL: http://asca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0