Dåliga ursäkter

Börjar nog bli sjuk.
Fick brutal frossa påväg hem igår. Gick och la mig bredvid min kille men frös som satan endå.
Svettades som en gris och frös som fan.
Ont i halsen som fan har jag också.

Skulle jag sjuk anmäla mig imorgon skulle alla bara säga att de är en dålig ursäkt för att jag inte vill gå i skolan. Blir så jävla arg på dom, arg och besviken.
För dom frågar inte efter anledningen till att jag inte är i skolan, frågor mig inte om jag mår bra. Frågar inte till anledningen till varför jag har noll närvaro den senaste månaden.
Inte frågor, bara hat.

Gör ont i hela kroppen, i varje liten cell skriker det av smärta.
Känslorna är kaos och jag vet inte vad jag ska göra.

Tror dessutom att min kille börjar förstå att jag inte äter som jag borde.
Jag sa igår att jag äcklades av att jag hade ätit så mycket kebab.
Då sa han bar "varför drar du inte ursäkterna som du drar för mamma? Att du har ätit, att du ska äta hemma eller att du inte är hungrig?"
Han vet att jag bara ljuger om det, att jag inte äter hemma fast jag säger att jag har gjort det eller att jag ska göra det.

Jag vet inte vad de värsta är, att han vet om det men inte göra nått åt det, eller att jag ser att han är orolig men jag bryr mig inte.
Men jag har inget problem med maten, jag har ingen ätstörning, så jag förstår inte vad problemet är?
Jag vill bara inte äta för att jag inte vill, för att jag vill bli smal.
Och de är jag inte nu.

Människor är konstiga djur.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du blir nog sjuk delvis eftersom du knappt äter och inte tar hand om dig själv.

Och eftersom du inte äter har du lätt för att gå upp i vikt då du äter!



Om du vill gå ner i vikt snabbt, ska du

1. Träna!!

2. Äta 5 gånger om dagen. (lite och nyttigt)



Dieter funkar INTE, det är sant. men träning tex, löpning gör så man blir smaaaal. Eftersom man inte får nå muskler.

Ta hand om dig själv innan du försvinner:)

Bara ett tips..

2010-12-05 @ 22:25:25
Postat av: Loke

Vill bara ge dig en Pepp-kram!!!! Ta hand om dig vännen...

2010-12-06 @ 11:58:55
URL: http://medestruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0