Dålig uppdate

Förlåt för dåligt uppdatering, igen.
Men min vecka har inte blivit bättre, alls.
Åt vidrigt mycket idag.
Började med en veggo pizza hemma hos A på morgonen, sen hämtade min pojkvän mig runt fem tiden för att fixa lite grejer.
Han köpte dumle som han skulle äta i bilen, stress tuggade i mig tuggumin för att inte äta någon, och det klarade jag finemang.
Kom hem till mitt riktiga hem vid 21,30 och där gick helvetet lös.
Mamma visste att jag inte hade ätit nått under dagen då jag hade ringt henne och frågat om pengar till bank kortet för att köpa mer tuggumin med ursäkten "men mamma, jag har inte ätit på hela dagen och är skithungrig". Fungade inte alls.
Kom hem och hon lade fram en tallrik med kött och två bitar kyckling.
Tyvärr slutade det inte där, de vart två rostade mackor, en med smör och en med räksallad.
Sen vart det ett glad med julmust och en halv 33 cl burk med vaniljcola.
Äcklas av migsjälv.

Vill krypa ner bredvid min älskling och sova, känna hans varma mysiga kropp och pussa en massa på hans fina ansikte.
Men jag vill inte ta av mig kläderna och se min egen kropp efter allt detta frossande och dagarna utan träning.
Blir alltid att jag klämmer och nyper migsjälv i fettet, vet egentligen inte varför jag gör det. Jag gör det bara, och äcklas nått så fruktansvärt.
När jag gör det får jag en miljon gånger svårare att sova dessutom.
Därför sover jag inte nu tillexempel.

Imorgon har jag planerat att städa i stugan och stanna här resten av dagen.
Behöver inte gå hem nått alls idag för jag har allt jag behöver ha här, vatten, dator, cigg och träningsyta när jag väl har städat.

Ska be mamma handla dessutom, på inköpslistan står det två en och en halv liters loka, och en massa tuggumin. Tuggumin är de bästa jag vet för att inte små äta, tuggumin och kallt vatten.

Nej, nu ska jag se färdigt på en dokumentär om ätstörningar och vänta tills älsklingen kliver upp så jag kan börja städa.

Kram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0