chew and spit

Precis som rubriken lyder, tugga, och spotta ut.
Har läst på forum och sett på videos att endel gör det, och du inte får några kalorier alls i dig. Frågan är bara om det fungerar.
Ska pröva det snart, ska bara kolla runt på en del forum för att vara säker.

Förlåt för att jag inte skrev nått igår föresten, men jag sov hela dagen. Vaknade första gången vid halv fyra på eftermiddagen, kände mig äcklig och seg i kroppen och var alldeles trött.
Gick in, tog två knäckebröds mackor med smör och citron peppar och en kokt ägghalva.
Gick sedan och la mig igen, kändes som att jag hade kola i lederna eller nått. Var helt seg och äcklig i dom.
Sen vaknade jag igen vid halv nio på kvällen av att min syster ringde för och frågade ifall jag ville komma till dom en stund.
Gick in, och fick direkt en enorm tallrik med kött av olika slag, potatis med sås och fick lov att äta det.
Fick ett stort glas med julmust med sa åt min kille att han fick dricka upp det och hämta vatten åt mig istället.
Vilket han var snäll nog att göra.

Tog en halvtimme för mig att pressa i mig en stor del av tallriken, med ångest och stora knunkar vatten.
Jag hatar att jag är så feg att jag inte vågar säga nej.
Åkte och pratade med min syster, åkte sedan hem och lade mig och sov.


Dagen idag började med ett helvete.
Vaknade klockan halv fyra på morgonen, och kunde verkligen inte somna om.
Under väntan tills min pojkvän skulle vakna så vräkte jag i mig hela tio stycken choklad godisar som ligger i alladin lådor.
Förbannade migsjälv och slängde resten av choklad lådan under sängen så jag inte skulle riskera att äta mer.
Älsklingen åkta till jobbet vid 6 tiden och jag väntade till åtta innan jag gick jag in för att träna.
Misstaget var bara att min pojkväns föräldrar och deras barnbarn hade inte åkt än.
Så det vart en jävla massa mat.

- En bit tårta MINST 300 kalorier
- Två knäckebröd skivor med smör och citron peppar - 80 kalorier
- En knäckebröd skiva med smör, citron peppar och skinka - jag vet inte exakt med räknar på 200 kalorier minst.
- En skinkbit, MINST 200 kalorier.


Otroligt jävla misslyckat.
Kräktes upp förhoppningsvis allt efter att dom hade åkt.
Ångesten var hemsk..
Har kört mina underbara pilates övningar idag, kände verkligen hur det tog i mage och ben.
Helt underbart.
Det tar dock inte bort de faktum hur mycket jag har ätit, och säkert hur mycket jag har gått upp.
Vågar inte väga mig, men de blir ett straff så jag måste.
Uppdaterar med vikten sen.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0