And once again a fail

Haha jag är så jävla patetisk att jag ens kan tro att jag kan klara att hålla en bra dag.
Feta misslyckade jag.
Tänkte straffa migsjälv med att inte träna nått, men då kommer jag bara i obalans i rutinerna och de skulle jag aldrig klara av...

Träningen sammanlagt idag:

- 100 framfall
- 100 st stå på alla 4 och sträcka på benen och armarna.
- Plankan 2 minuter
- 100 donkey kicks.
- 200 st sidofall
- 100 st "sitt" övning
- 40 st konstiga situps
- 100 st ligga på sidan grejs


Lycka till att dedär ska bränna:

- en bit prinsess tårta
- två revbens spjäll
- en rostad macka
- En knäckebröds macka med smör och citronpeppar
- ett par vindruvor

Jag.Är.Misslyckad.


Skäms över migsjälv och min svaghet.
Ska väga mig idag och se hur siffrorna skrattar år mig, visar mig hur fet och äcklig jag är.
Patetiska, vidriga lilla dödling.
Du har inga som helst gåvor, och du är dessutom fet.
Vem vill ha feta, patetiska dig?
Du klarar inte ens av att gå ner lite i vikt.
Vilken som helst klarar ju de.
HA!
Misslyckade fetto !



Jag ska gå och gräva ner mig i min ångest och tycka synd om migsjälv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0