Aint no party like a alcoholic party

Fortfarande osäker inför imorgon, men tror de blir att jag dricker ändå.
Köpte fyra öl och fyra cider idag sen får det räcka, tror inte jag dricker upp allt heller.
Dagens matintag har varit ganska bra ändå. Har ätit en citronpeppar macka och vindruvor, och känner mig inte mer hungrig, superbra!
Ska in för min kvälls vägning snart, dock åt jag alldeles mina vindruvor så jag kan nog ligga plus. Får hoppas att jag ligger minus imorgon när jag vaknar.
Hann inte så långt på min promenad idag. Mötte upp min handledare efter bara ett par hundra meter, vart upp plockad av han där och åkte i hans traktor hem till mig.
Han skulle lämna av en höbal och prata lite med pappa och mig. Ska hjälpa han ta in lite kor när det blir varmare ute, kommer bli skitroligt.
Älskar att jobba med djur, de är bland det bästa jag vet. Och trivs extra mycket med att jobba med mjölk/kött kor.
Ska leta reda på lite revers thinspo nu och lägga ut det.
Skriver min kvälls vikt snart :)
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0