Äckel

Matintaget har varit enormt idag.

En halv pizza med bea sås, tonfisk och skinka. Fast allt jag behöver skriva är egentligen, KALORIER !
Två clementiner, flera rutor marabou daim, ett par klunkar riktig cola, en liten skål med choklad glass och choklad sås.
En kopp med risgrynsgröt MED SOCKER !
Vadfan tänkte jag med?
INGET UPPENBARLIGEN !
Har gjort min träning idag, men de räcker inte.
Ska göra den igen nu efter jag har rökt.
Sen ska jag gå ut och gå också.

Straffet för allt jag åt idag blir att inte väga mig idag, så får jag ligga hela natten och tänka på hur mycket uppåt siffrorna på vågen har gått.
Jävla äckel.
Min plan var ju att gå ner under 48 siffran denna vecka. Men de kommer aldrig hända nu.

Blir inte skola imorgon, ska på vårdcentralen och kolla halsen. Sen blir det en massa träning.
Har planerat att undvika skolan hela veckan.
Dom bryr sig ändå inte om att jag inte är där.

Nu ska jag röka, sen går jag upp för att träna igen.

Kommentarer
Postat av: svala.

Hur lång är du? Lite nyfiken.

2010-12-12 @ 21:02:29
URL: http://svalanochsolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0